понедељак, 19. август 2019.

Преображењска колумна


Има нешто труло у држави, данској и ноћној.

И зато ћу ја сад написати колумну,  у којој ћу оштро осудити неке појаве и неке појединце.   

Мислим, не морам ја сад баш тачно написати који су, јер сам ја довољно паметан да то не учиним, а ви пословично мудри и упознати са чињеницом да су сви они исти, и да се зато не ваља врућ у  'ладну воду.

Ни по коју цијену живота, што би рек'о један кафански експерт.

Дакле, има ту неких, а сви знамо којих, који те неке ствари раде редовно, које ми читамо између редова, а које ће се одвијати све док они не спасе и у њихову мрежу не удоме  свог последњег редова Рајана.

И док ми организовано не удомимо све псе, мачке и остале нам љубимце са којима можемо да се сликамо за друштвене мреже.

Тако ће нам остати слободног простора да у једној мирној и достојанственој шетњи у ванрадно вријеме одемо до институција, извичемо се на празне им зграде и пљунемо им под прозор, те на тај начин оштро осудимо неке појаве и неке им носиоце.

А потом да и ми носимо своје гузице...Ко на ручак или вечеру ако има, а ко на кафу, за коју, на срећу, сви још увијек имамо.  

Наравно да ће и ова колумна имати уобичајене, ефектне закључке како слиједи:  
  1. Докле ће ово трајати „остаје да видимо“
  2. Држава ил' неко дуради нешто
  3. Треба ић' одавде
  4. Слика реда испред словеначког конзулата

Ето...Сад  ово шерујте и наћерујте људе да лајкују, барем дјелић колико ћу ја сам...
    

Нема коментара:

Постави коментар